Lycklig(t) Lotta(d)

En blogg av och med en lyckligt lottad småländska i Stockholm.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

lördag, januari 12, 2008

Medium Rare

Igår var jag med om en minst sagt annorlunda upplevelse. Vi var på restaurang Pontus by the Sea, njöt av en delikatessmeny och underhölls av en brittisk varietè vid namn Medium Rare. Det är en show bestående av allt från komik, musik, magi till opera. Det var verkligen en annorlunda skara människor och humorn precis namnet antyder - rå. Jag har inte skrattat så på länge! Underbart! Ett exempel - har vi inte alla sett hur magiker trollar bort tygstycken medan vi tror oss veta att de blir inputtade i skjortärmen? Igår trollade en mycket underhållande kvinna bort tygstycke efter tygstycke, MEN efter varje borttrollat tygstycke slängde hon av sig ett klädesplagg... Det slutade med att hon stod komplett naken och trollade bort sina tygstycken... Vart fasen tog de vägen???

Jag vill varmt rekommendera ett besök på Pontus by the Sea och showen Medium Rare. Showen pågår varje kväll fram till 2 februari. Har ni möjlighet, se den! Läs mer om showen på www.mediumrare.tv

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hihi, det där lät ju som en lite annorlunda upplevelse :) Du har en utmaning på min blogg. Hoppas ni har det riktigt bra, vi saknar er!

KRAM

12:15 em  

Skicka en kommentar

<< Home