Lycklig(t) Lotta(d)

En blogg av och med en lyckligt lottad småländska i Stockholm.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

tisdag, november 20, 2007

Wig Lounge

Idag har varit en spännande och lärorik dag. Jag har spenderat dagen på frisörsalongen Wig Lounge på Rådmansgatan. Två av Schwarzkopfs tekniker arbetar på salongen, och jag fick en chans att se hur deras arbetsdag kan se ut. För att jag ska kunna göra ett bra arbete är det av yttersta vikt att jag har en nära och god kontakt med våra tekniker. Vilka produkter fungerar? Vad fungerar inte? Vad saknas i sortimentet? De sitter på massvis av kunskap som vi inte får gå miste om. Dags att kavla upp skjortarmarna...

Fick en underbar behandling av vår tekniker Malena med schamponering, inpackning och hårbottensmassage - njutning på hög nivå som inte gjorde dagen sämre!

1 Comments:

Blogger Nettan said...

Vännen, ditt nya jobb låter superspännande! Hoppas att du kommer att trivas, ser fram emot lite tips på vilka produkter som verkligen fungerar :)

KRAM

8:57 fm  

Skicka en kommentar

<< Home