Lycklig(t) Lotta(d)

En blogg av och med en lyckligt lottad småländska i Stockholm.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

tisdag, september 01, 2009

Nedräkning

Idag om exakt en månad rivstartar årets Rosa Bandet-kampanj. Nedräkningen har börjat och jag litar iskallt med alla er där ute!! Dagen till ära har jag slutfört ett mycket ärofyllt uppdrag åt Rosa Bandet. I oktober kommer ni att få se vad det är... Nu mina vänner, laddar vi inför en riktigt lyckad insamling till förmån för Cancerfonden!

6 Comments:

Anonymous Karin said...

Hej kusin!

Ser fram emot dina insamlingar varje år, ditt hjärta är så stort! I år ska vi verkligen göra mer än vi tror är möjligt, laddar redan för att länka till dig i mail till alla vänner och bekantnar och andra jag inte ens känner! Ha det toppen!
Kramar Karin

8:40 em  
Anonymous Pappa said...

Hej Gumman!
Du är ju som jag redan visste, helt fantastisk.
Vad har du nu hittat på????
Men jag hoppas och tror verkligen att i år så ska vi alla tillsammans slå alla tidigare rekord, vad det gäller din insamling.
Håller alla tummar jag kan ...
Kram från Pappa!

1:16 em  
Anonymous Anonym said...

Ska tipsa så många jag känner om ditt engagemang i Rosa bandet och hoppas att det kan inbringa en extra slant till kampanjen!
Kram Sandra

3:46 em  
Anonymous hanna said...

Vad nyfiken man blev nu..
Jag ska sprida detta vidare, så hoppas vi att det blir ännu mer i år:):). kram kram hanna

9:16 em  
Blogger Lilla Li said...

Hej Charlotta,
DU är super, det behövs fler människor som dig. Som engegerar sig för något man tror på.
Du kan räkna med mig! Kram Li

11:24 fm  
Anonymous Helena said...

Givetvis ska vi bidra!
Din blogg berör mig och samtidigt så inspirerar den så otroligt. Din otroliga värme och kärlek till dina nära och kära smittar av sig.

Jag känner ju inte dig, bara "känner till" dig eftersom vi gick i samma skola. Men jag skickar en virtuell kram och tackar för att du är en fantastisk människa och stark kvinna! En förebild för många.

Ska bli spännande att se vad det är för speciellt som väntar :-)
Kram, Helena

10:52 em  

Skicka en kommentar

<< Home