Lycklig(t) Lotta(d)

En blogg av och med en lyckligt lottad småländska i Stockholm.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

måndag, juni 30, 2008

Semester

Tiden rusar iväg och idag är första dagen på min 4 veckors långa härliga semester. Känns lite konstigt med tanke på att det känns som att vi firade nyår för inte alltför länge sedan... Men jag klagar inte!

Första semesterdagen spenderades i Torskinge. Den friska luften har en märklig inverkan på mig. Den husliga sidan visade sig tidigare idag och resulterade i en banan- och valnötskaka. Vad som är ändå märkligare är att jag gav mig ut på min första löparrunda på 6 år... Det var på tiden helt enkelt...

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det e bra. Träna hårt inför höstens hårda innebandymatcher :)

Ha det bäst tjejen (So

8:28 em  

Skicka en kommentar

<< Home